Pages

28.10.10

Don't Panic!


Eile sain kätte Isenseveni uue filmi "Don't Panic!" DVD. Mõtlesin, et mis ma sellest ikka üksi vaatan, ja kutsusin teisi ka. Hilisõhtul tulidki Tiia, Rauno, Maasu ja Daniel siia. Õhtu algas Shaun White Snowboardingu pelamisega, mida mängides Maasu ajas selga lumelauakaitsmed, -prillid ja pani pähe mütsi (mu tuba on ilmselt kõige palavam maailmas). Lõpuks kui sellest küllalt sai, hakkasime vaatama Isensevenit ja hiljem jooksis taustaks veel I ride Park City. 
Vahepeal tegime Danielile paraja kambaka - deodorandid, silmapliiatsid, ripsmetuššid. Võite 3 korda arvata kui hea lõhn minu kodu ülemisel korrusel on. Öö lõppes, või isegi varahommik algas, Räägu burxis käimisega ja väikse reiviga maja ees/autos. Umbes kella 5 paiku, kui teised ära olid läinud, hakkas aeg eriti kiirelt liikuma. Ja toast rääkides.. Öö läbi olid aknad lahti, aga haiseb siiani!

Eile päeval aga sai Premias käidud. Mina läksin juba varakult sinna ja kella 21ks olin super-väsinud, keha ei allunud enam tahtele. Ülle tuli umbes samal ajal kui mina. Tia hiljem. Midagi märkimisväärset me seal vist eile ära ei teinud, niiet las ta hetkel olla.

No comments: