Pages

22.10.10

22.10.2010


Reedel tuligi lund. Vaatasin taevast üles ja tunne oli hea. Telefon oli täis MMSe ja sõnumeid inimestel, kellega pole ammu suhelnud, aga kellele ma tänu lumele meelde tulin. See oli nii armas. Pidin terve päev kannatama, kuni lõpuks umbes seitsme aeg jõudsin Premiasse. Tublimad olid juba ühest seal olnud.
Sain eile Blue-Tomatost tellitud kama kätte, ja ma olen asjadega jälle väga rahul. Kui ma sõitma läksin, siis alguses nagu ei sujunud jälle nii hästi, kõik süüdistasid uut jopet. Siis hakkas aga minema.
 Siis tekkis Maasul idee teha run switchis.. Ma olin eriti hirmul ja algul ei tahtnud üldse selle ideega kaasa minna, ma pole varem üldse switchis midagi teinud, rääkimata sellisest torust või pealesõidust. Esimese katsega ei tulnudki feili – suutsin boardslide ära händelida. Selline tuhin tuli sisse, sõitsin päris kaua ainult switchis ning tegin järgmise avastuse – switchis on switch-upi lihtsam teha kui õige jalg ees sõites. Pärast oli isegi naljakas õige jalg ees minna, pabistama ei pidanud üldse.
Eriti äge, et olime tšikkidega kõik sõitmas, tegime fotoshuuti ja harjutasime uusi asju. Väike plaan on kellegilt kaamerat sebida, sest hetkel on sõidupäevad väga sujuvad olnud ja tahaks seda jäädvustada rohkem kui piltidele.
Eilne päev andis kahtlemata juurde palju head energiat ning suurendas veel rohkem meie lumeootusi.
Hetkel on õues jälle kaunis vaade - päike ja lumi. Nautigem! 

1 comment:

kaimai said...

väga khuul. "we like it on the snow" on geniaalne!