Pages

26.11.11

Kaleidoskoop



Kaleidoskoop.

Kuidas seda kirjeldada? Kogu seda positiivset vibe'i, mida film edasi andis pole lihtsalt võimalik sõnadesse panna. Kui tihti olete kogenud seda, et kinosaalist lahkudes ei suuda te lihtsalt naeratamist lõpetada? Just tänu sellele filmile suudan ma ka tänast pimedat ja koledat päeva rõõmsama pilguga vaadata.

Aga läbielamised hakkasid juba enne filmile jõudmist. Kui ma päev enne seansi toimumist Solarisse pileteid ostma läksin, teatati mulle et need on täiesti välja müüdud. Uskumatu! Kuidas see võimalik on? Need olid minu esimesed reaktsioonid. Ühtäkki tundus selle filmi nägemine nii eluoluline, et pisarad tikkusid vägisi silma. Mu kurbus oli põhjatu. Niigi olin juba võistluste tõttu esimeselt linastuselt puudunud.. Sealsamas lubasin aga endale, et maksku mis maksab, mina tulen seda filmi vaatama.

Filmi näitamise päeval läksin juba neli tundi varem Solarisse. Sai keelitatud, sai palutud.. Midagi ei tundunud toimivat. Lõpuks rääkisime aga töötajad ikkagi ära ja meid lasti järgmisel päeval toimuvale suvalisele seansile ostetud piletitega sisse. Jess! Polekski saanud olukorraga rohkem rahul olla. Trepp oli paksult rahvast täis, kuid esimeses reas istumine ei tundunud üldse hull. Kui esimesed kirjad ekraanil jooksma hakkasid, oli kogu negatiivne minu mõtetest täiesti pühitud.

Film oli super - iga osa ülesehitus oli hästi lahendatud, iga intro uus ja põnev ning iga soundtrack sobis täpselt olukorda. Ja oligi nii - pärast saalist lahkumist polnud lihtsalt enam võimalik naeratust näolt pühkida. Kuigi sõitjate ja trikkide poolest meeldis mulle vacation rohkem, oli tegemist suurepärase lauafilmiga! Lemmikkohad olid Straussi slomo back 18 method ja puude vahel olev mäevaatega kikker, kust tõmbasid tuplabäkke nii mõnedki sõitjad.

No comments: