Pages

5.12.10

Aus laupäev, päike paistis/ Honest saturday, sun was shining



Okei siis sõbrad, sõbrannad ja tuttavad. Eile käisime Silveri ja Markusega Tähetorni kikkerit vaatamas. Sinnajõudes oli mul küll selline tunne, et seda ma ei julge sõita. Vahtisin ja põdesin üleval kuni Markusega kompromissi leidsime, et kui tema 3-e pealt countdown'i lugema hakkab, siis 1-e peal ma juba sõidan alla. Tegime ära ja ausaltöeldes oli tegemist vist mu elu parima kikkersessioniga. Näiteks polnud ma varem kraadi julgenud kikkerist teha, aga seal tuli esimese korraga ilusti 180 ära, teisel korral otsustasin krääbi ka juurde panna. Markus või Silver said selle videole ka. hurraa telefoni kvaliteet!
Okei ma tean, et see pole mitte midagi suurejoonelist, kuid ma olen siiski enda üle uhke:D
Aga igaljuhul on tegemist päris huvitava kikkeriga. Minge otsige üles


Yesterday we went to hit one kicker with two guys. when i saw it i was totally against to ride it but i still did . it was one of the best kicker-sessions i've had and for the first time in my life i did FS 180 and the second jump i decided to add a crab. and i did it.I was totally out of my mind when i landed it. it's not a big thing for you but for me it was.

No comments: