Pages

21.12.10

Chicka terror!

Täna olid kõik chickad peale Anni ilusti laulukal kohal ja kütsid mõnuga!

Täna oli chickadel tõesti hea sõidupäev. Pärast seda kui ma selle kauni ereoranži battelship reili ilusti ära sõitsin, kadus ka teistel chickadel hirm ning Tia ja Ülle järgisid vapralt minu eeskuju. Sai isegi niikaugele mindud, et tegin sealt peal 18 välja ning lubasin switch-upi proovida. Ma olen meie kõigi üle väga uhke!

Õhtupoole libistasime veel Üllega boxe ning üllatus üllatus - me mõlemad hakkasime arenema. Ma ei oska öelda, kas see tulenes mu heas tujust, mõnusast sõidupäevast või täna ära muudetud stance'ist, kuid mul hakkasid kõik trikid äkitselt väga kergelt välja tulema. Ülle tegi first try'ga ära ühe ilusa nosepressi ja tal tuli täna 18 peale väga hästi välja. Mina viisin samuti oma trikid poole kõrgemale tasemele - 18 peale ja 18 välja pole mul kunagi nii kergelt tulnud ning boxil 54 tegemisest pole ma sel hooajal jõudnud veel unistadagi.

Muidugi keeras kogu meeleolu veel kõrgemale ka kena paks lumesadu, mis meid kõiki suurte, valgete ja pehmete lumehelvestega kattis. Mõnus!

Pealegi panime Üllega tähele, et õhtupoolikul olid just tüdrukud need, kes kõige paremini sõitsid ning poisid jäid neile kõvasti alla! Chicka terror!

No comments: